اپليكيشن خدماتي خدمت از ما

مشخص كنيد كه چه نوع جلسه اي داريد

"انواع مختلفي از جلسات وجود دارد كه مي توانيد با يك مشاور حرفه اي در كسب و كار داشته باشيد - يك جلسه تصميم گيري ، يك جلسه بحث يا يك جلسه بحث." آيا مي خواهيد آنها به شما كمك كنند ماشه را در يك استخدام بكشيد؟ از طرحي براي مقياس بندي در سه ماه آينده صحبت كنيد؟ يا اينكه آيا وقت آن است كه مديران ارشد را مطرح كنيم بحث كنيم يا نه؟ هرچه هست ، زودتر بدانيد و اين قالب و هدف را از قبل با مشاور در ميان بگذاريد.

اين مطلب را بخوانيد
در اينجا توصيه اي است كه من به همه بنيانگذاران اولين بار خود ارائه مي دهم
حالا برو اينجا
بارگيري در برگه جديد
براي بعداً ايميل كنيد
بارنز مي گويد: "اگر در كاري گير كرده ايد ، مي خواهيد يك جلسه تصميم بگيريد." وي با بيان اينكه مي خواهيد با تصميم تصميم گرفته شده از جلسه خارج شويد ، با مشاوري تماس بگيريد كه بيشترين اطلاعات را در مورد آن مورد خاص دارد. روشن كنيد كه شما آخرين كسي هستيد كه تماس نهايي را مي گيرد ، اما آنها نقشي اساسي در رسيدن به آنجا دارند. "

5) در مورد انتظارات در مورد زمان بندي موافقت كنيد. "زمان اغلب يك ارتباط بزرگ بين مشاوران و بنيانگذاران است. استارت آپ ها با سرعت مشخصي كار مي كنند و سرمايه گذاران و مشاوران بسيار كندتر كار مي كنند. آنها با افراد زيادي كار مي كنند. آنها به سادگي همان سرعت را حفظ نمي كنند ، "مي گويد بارنز. "اين امر بيان فوريت را بسيار مهم مي كند."

در پايان ، اين به تعيين انتظارات واقعاً واضح و پاسخگويي مردم برمي گردد. بنيانگذاران درست مانند مديريت شركت هاي خود ، مديريت روابط مشاوره اي خود را نيز بر عهده دارند. اين اطمينان از اينكه همه در مورد نياز به پاسخ و اقدامات در يك صفحه هستند به خود آنها بستگي دارد.

6) از دادن بازخورد انتقادي به مشاوران خود نترسيد. بارنز مي گويد: "اگر سرمايه گذار يا مشاور نتواند سوالي را بپذيرد كه با آن موافقت كرده اند ، نمي توانيد مانع شويد." "بهترين راه براي انجام اين كار بيان صريح است:" اين براي من نااميد كننده بود زيرا ما توافق كرديم كه اين اتفاق مي افتد ، شركت روي اين حساب حساب مي كرد و اين اتفاق نيفتاد. "

در عين حال ، بايد در برخي از خيابان ها براي اصلاح اوضاع احداث كنيد. "بگذاريد يك مشاور شما را نااميد كند. شما بايد وارد آن مكالمه شويد كه قبلاً گزينه هايي براي جبران خسارت ايجاد كرده ايد. " "فقط كسي را سرزنش نكنيد. بسيار بهتر است كه بگوييد ، "هي ، ما هفته گذشته واقعاً به اين نياز داشتيم ، اما وضعيت فعلي اينجاست. بر اساس جايي كه اكنون هستيم ، مي توانيد با انجام X ، Y يا Z فردا كمك كنيد. "

اگر مواردي از اين دست را بيان كنيد ، احتمالاً پاسخ مثبت و كمكي كه نياز داريد دريافت خواهيد كرد. از همه مهمتر ، شما يك رابطه كاري مستحكم برقرار مي كنيد. اگر چيزي خراب است ، سعي كنيد آن را برطرف كنيد. رفع آن نشان دهنده روشي است كه مي خواهيد براي ادامه كار كار كنيد.

شماره 6: قدرت فوق العاده مشاوران خود را به حداكثر برسانيد

كارآفرينان غالباً ترجيح مي دهند خود را با افرادي كه در زمينه هاي كاري خود سرآمد هستند احاطه كنند. اينكه آنها سود كامل اين كار را مي برند يا نه ، به خود آنها بستگي دارد. افراد به طور خودكار از مهارت كامل خود استفاده نمي كنند. شما بايد آن را استراتژيك استخراج كنيد.

بارنز مي گويد: "روش انتخاب گيلاس براي افرادي كه در يك منطقه خاص عالي خواهند بود اين است كه كاملاً واضح و دقيق در مورد آنچه مي خواهيد باشيد." "هنگام استخدام مشاور به جاي كسي كه دانش گسترده اي دارد ، بسيار تنگ عمل كنيد." به عنوان مثال ، اگر واقعاً به شخصي با تجربه زنجيره تامين دستگاه نياز داريد ، به دنبال شخصي كه به طور كلي از سخت افزار مي داند نرويد.

وي مي گويد: "افرادي كه داراي دانش خاصي هستند معمولاً از موضوعات مجاور اطلاع دارند يا ارتباطات آگاهانه ديگري در مناطق مرتبط دارند." متخصصان را دست كم نگيريد. اين يك منطقه است كه نبايد به دنبال افراد T شكل باشيد. بايد اون T رو وارونه كني. "اگر كسي را انتخاب كنيد ، به عنوان مثال ، كه همه چيز را در مورد طراحي براي توليد مي داند ، احتمالاً او همچنين هزينه و زنجيره تامين را مي فهمد. آنها پهناي پنهان دارند. "

يكي از بزرگترين اشتباهاتي كه بنيانگذاران مرتكب شده اند اين است كه مشاوران خود را در زمينه هاي موضوعي بسيار زيبا قرار مي دهند و دانش گسترده آنها يا بافت پيوندي كه بين تخصص آنها و ساير حوزه ها دارند را درك نمي كنند. آنها بدون اينكه متوجه شوند مي توانند نظرات بيشتري در اين زمينه پيدا كنند براي يك چيز به يك مشاور و براي چيز ديگر به مشاور ديگر مي روند.

بارنز مي گويد ، علاوه بر تهيه متخصصان (و قدرداني از تطبيق پذيري آنها) ، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ساخت CRM شخصي و مشاوران خود است. اين مي تواند به اندازه نياز شما گاه به گاه باشد. نكته مهم اين است كه يك سيستم براي گرفتن اطلاعات شخصي و حرفه اي در مورد مشاوراني كه با آنها كار مي كنيد - با تأكيد بر رديابي آنچه در آنها برتري دارند ، داشته باشيد.
شما بايد افراد و مهارت هاي آنها را در ذهن خود نگه داريد تا بدانيد كه در صورت بروز مشكل با چه كسي بلافاصله تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۲:۱۵ توسط:مصطفي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :